Levering av produktene skjer på den måte, på det sted og til det tidspunkt som er angitt på ordrebekreftelsen. Vanligvis innen 2-5 virkedager. Vi har risikoen for produktene inntil de overtas av deg, det vil si når du har fått produktene i din besittelse. Dersom leveringen av produktene blir forsinket, vil vi gi deg informasjon så fort vi har kunnskap om det, sammen med informasjon om og eventuelt når levering kan skje, eller om produktet(ene) er utsolgt. Avhengig av produktenes art og forsinkelsens lengde kan du etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, kreve levering, kreve erstatning eller heve avtalen.

Levering av forhåndsbestilte ferskvarer
Knoller og blomsterløk er ferskvare. Dette er varer som kun er lagerført deler av året. Det er mulig å ta opp forhåndsbestillinger utenom sesongen. Vær da oppmerksom på de forskjellige leveringstidspunktene når du bestiller. 

Leveringsmetode: 
Levering av bestilte varer skjer med Bring.

Pakke til hentested.
Pakken levers til nærmeste postkontor

Pakke i postkassen. 
Pakken levers i postkassen. Pakker som ikke får plass i postkassen, videresendes til nærmeste postkontor.

Mottaker får en SMS/epost om at pakken kan hentes på posten.

Bring sender en påminnelse om henting av pakken etter 3 og 11 dager. Er pakken fortsatt ikke hentet etter 14 dager blir den returnert til hagesesong.no.

Fraktpriser: 
Hver bestilling har egne priser som det opplyses om i kassen. Du kan også beregne frakt fra handlekurven din.

Hagesesong.no tilbyr fri frakt når kunden har bestilt varer for totalverdi 2000 NOK eller mer. Hagesesong.no benytter da det rimeligste fraktalternativet.

Kunder på Svalbard
Posten har et eget gebyr på pakker som sendes til våre kunder på Svalbard som p.t er kr 330. Dette kommer i tillegg til fraktprisen.